Iso-dyrlægen

Vejle Dyrehospital  er certificeret gennem Den Danske Dyrlægeforenings kvalitetssikringsordning ; Iso-dyrlægen. Det endelige certifikat krævede ekstern audit gennem Det Norske Veritas som blev foretaget i efteråret 2015.
Iso-dyrlægen er en frivillig certificeringsordning med fokus på kvalitet, effektivitet, patientsikkerhed og tryghed på de deltagende dyreklinikker og dyrehospitaler.

Iso-godkendelsen gives kun til dyrlægepraksis, som kan lever op til særlige kvalitetskrav og som løbende bliver kontrolleret af eksterne eksperter. Ordningen udbydes af Den Danske Dyrlægeforening, Sektion vedr. Hund, Kat og Smådyr.

Det er ikke et uigenkaldeligt krav fra Den Danske Dyrlægeforenings side at dets medlemmer skal være aktive deltagere i denne kvalitetssikringsordning, men langt de fleste progressive danske dyreklinikker / dyrehospitaler har valgt af deltage i denne frivillige kvalitetssikringsordning. Når du skal vælge dyrlæge er det derfor generelt en god idè at gå efter det kendte certificerings mærke.
Læs mere om ISO Dyrlægen på adressen: www. iso-dyrlaegen.dk

Vi står altid til rådighed for dyreejere i hele Vejle og omegn.