Online booking på Vejle Dyrehospital.

OBS – Ved akut brug for dyrlæge skal du straks ringe på 75821600

Der omstilles automatisk til vagtdyrlægen udenfor normal åbningstid.

Online booking giver mulighed for at booke tid i klinikken til almindelig undersøgelse, vaccination og negleklip. Større udredninger og alle undersøgelser og operationer der kræver indlæggelse og/eller narkose skal fortsat bookes telefonisk.

Der er ofte flere tilgængelige tider telefonisk end der er online. Ring gerne, hvis du ikke kan finde en tid.

Det er ikke muligt at vælge en specifik dyrlæge i Vejle online. Du skal derfor ringe hvis du har et ønske om tid ved en bestemt dyrlæge. Dette er også forklaringen på at øjenundersøgelse, øjenlysning, kiropraktisk behandling, massage, tandbehandling mv. ikke kan bookes online, da det er behandlinger, der kun kan udføres af enkelte medarbejdere.

Er du ny kunde eller kommer med en ny patient bedes du skrive det som bemærkning under “noter til dyrlægen”